onsdag 16 januari 2008

Klädfynd


Färgen torkar fortfarande i badrummet och symaskinens hjul spinner vidare, så tills dess lite annat!

Odd Molly i all ära, men lägger man hellre pengarna på inredning (som jag) så kan H&M vara ett hett alternativ! Man får dessutom riktigt mycket kläder för pengarna och det behövdes verkligen efter mina rensartag! Garderoben ekade tomt efter att fyra kassar rensats ut!

Här är några av mina favoriter!

Klicka på bilderna för länk.


Jag fick en påpekan i kommentarerna till barnhörnan om ljusslingan. Vill varna andra om att ljusslingor kan vara riktigt farliga! Nu sover aldrig sonen i närheten av denna då jag alltid skjuter hans säng intill vår *vill vara nära*. Tänk på att vara försiktiga!

Kram M

25 kommentarer:

  1. De va fina fynd! Ja men det e ju bra med HM när man lägger alla sina slantar på annat ( inredning)

    Kram Bonnie

    SvaraRadera
  2. kjempefine klær- og det kunne vært mye annet enn h&m. det sies jo at når man har bra stil, så er h& m stedet, en kan f.eks ha noen fine spesielle ting fra dyre merker, og så har man mer fra h&m og ser så gjennomført ut. syntes det var riktig lekkert der det hang!!!
    jeg har linket deg, håper et er ok, er så kosleig her:)
    klem fra Karoline

    SvaraRadera
  3. Som HM anställd tackar man för berömmet! ;-))

    Jag köper aldrig annat, jag tycker vi har så mycket fint. Så har jag ju rabatt på de redan bra priserna vilket gör det ännu roligare...

    Har hänt mycket de senaste tio åren, mycket bättre och roligare kläder nu än förr!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Vackra bilder, fint skåp och fina kläder! Och lampan passar ju faktiskt jättefint trots att den är så modern.

    SvaraRadera
  5. Håller med! Kan inte spendera så mycket pengar på kläder som jag gör på inredning, tycker att jag får mer för pengarna när det gäller inredningen. Min favorit butik är Zara, helt underbara kläder!

    SvaraRadera
  6. I can't uderstand everything what you write but your blog is so beautiful that I just couldn't walk away without writing a comment to you!
    I'm dropping by here almost everday :)
    And those horses with wings (pegasus?)you make are just divine!

    SvaraRadera
  7. Hei!
    Ja jeg er veldig glad i H&M, men dessverre finnes det ikke her i byen, så jeg må kjøre andre steder. Men det er det verdt. Det som også er bra er at de har både til små og til 3XL, alle størrelser, og da vil det jo falle i smak for de fleste. Funnene dine var virkelig fine, jeg liker det hvitt og yndig.
    En fortsatt fin kveld ønskes til deg!
    Klem fra Beth

    SvaraRadera
  8. Så fina ,jag vill bjuda in er till min blogg för att njuta en stund av vintern, klicka på bilden mvh Maria Villa Nyhem

    SvaraRadera
  9. Det är ju kanon, och ett helt annat pris... Jättefina var de också!

    SvaraRadera
  10. Vilka klädfynd du gjort!! Jättesnygga saker och jag är nog som du;-) lägger hellre mina pengar på inredning!! Sedan tycker jag förstås att Odd Molly har jättesnygga saker och om utrymme fanns skulle jag gärna köpa en hel del ur kollektionerna!! Ska erkänna att när det gäller fritidskläder (hundägare) så lägger jag gärna någon slant extra för bra funktionsdugliga skor och plagg. Men visst är det roligt att shoppa loss lite efter en garderobsrensning:-) Känns ofta som en lättnad att kunna göra sig av med "gammal skräp" man ändå inte längre använder och göra plats för nya fina saker:-)
    Kram
    Sanna på My little Home

    SvaraRadera
  11. Jättefina kläder! Blir hemskt sugen på att förnya garderoben, och gudarna ska veta att det _verkligen_ behövs!

    SvaraRadera
  12. Underbara! Tycker bara det är så svårt med strl när man beställer. Du har hittat finfina saker!

    SvaraRadera
  13. Hej
    Jag är inne hos dig dagligen.Du inspirerar mig enormt med allt det vackra i ditt hem!!Jag gillar denna stil men har den inte själv direkt i mitt hem men drömmer om ett hem i vitt,snappar upp lite härliga ideer både här och där dock.
    Därför får du en award av mig du är verkligen väl värd den.Kika in hos mig så ser du.(hoppas det är ok att jag länkade till dig)

    SvaraRadera
  14. Fina kläder du fått tag på :) Och visst är det bra med billig butiker, det är ju precis som med inredning, det finns ju riktigt mycket fin billig sådan också.. Kram

    SvaraRadera
  15. Mysiga kläder!

    I love H&M...

    Ha en underbar vecka!
    Kram /Jes

    SvaraRadera
  16. Ja hm har blivit bättre och bättre när det gäller kläder. De har flera olika stilar så det passar de flesta. /linnea-maria

    SvaraRadera
  17. Jättefina kläder!! Tack för tipset. Det är lite Odd Molly stil på dom. Kram

    SvaraRadera
  18. H&M är aldrig fel, väldigt fina plagg du har hittat där...

    Visst är det skönt att rensa ut i röran och köpa lite nytt och fräscht, det behövs alltid och rensar även i själen...ut med det gamla och in med det nya!! :)

    Ha det bra/ Jennie

    SvaraRadera
  19. Ursnygga kläder....måste bara säga att din barnsäng är helt fenomenalt vacker.
    Ha de gott

    SvaraRadera
  20. Jag handlar gärna billigt jag med och hm är iofs bra men mitt favoritställe är Gina Tricot

    SvaraRadera
  21. Så fina kläder du hittat, så härligt med vårkläder.. själv gillar jag oxå deras kläder mycket men eftersom jag jobbar med b la kläder från odd molly och hunkydory blir det oftast det jag köper.
    Ha en trevlig helg!
    Hanna

    SvaraRadera
  22. Det var ju jätte fina fynd!!H&M för både mig och barnen..

    Och du kämpar på med renoveringen..Men det är ju så himla skönt sen när det är klart!!

    SvaraRadera
  23. For en utrolig blogg!!Jeg lurer på hva den nydelige skriften heter som du bruker på feks de lappene du har lagd. Har du mønster til den kaninen du har lagd:jeg vil gjerne prøve å lage en sånn en:)

    SvaraRadera
  24. Hej!
    Här inne har jag inte varit förr... Va snygg lay out du hade med egen teckensnitt för etiketter osv. Riktigt stilfullt.
    Kram ---<--@ Caroline

    SvaraRadera