tisdag 27 oktober 2009

Julänglapålle


Hej!

Det börjar bli dags att tänka på jul! I år blir det inte så mycket juldekorationer här hemma, jag är en sådan som tröttnar rätt snabbt. Vi kommer ha en liten bordsgran istället för en stor då vi firar jul på annat håll. Rött, vitt och lite grangrönt i köket! Levande ljus i massor, det blir nog stämningsfyllt!

Jag kör en liten Änglapålle-repris. Röd/vit- rutigt band och etikett med texten GOD JUL. Jag bjuder på detta när ni beställer en valfri Änglapålle i storleken 17 cm eller 20 cm, vit/svart/grå. Var ute i god tid! För att hinna få pållen innan jul beställ senast 10 december! För prisinformation klicka här!

Kram M

14 kommentarer:

  1. Du är verkligen jätteduktig! Så himla fin julänglapålle

    SvaraRadera
  2. Din julänglapålle är verkligen jättefin! :)

    SvaraRadera
  3. Jaa. Du är flink med fingrarna....!! Och visst kan man väl göra juligt med små medel.
    Här blir det inte heller överdrivet mycket. Våran son mår inte så bra av allt rött så det blir lite inslag bara :o)

    (testad för adhd)

    Ha det! Kramr Erika

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  5. Lika fina som vanligt. Du är verkligen super duktig.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Väldigt fina hästar! Gör du allt själv? Från träbit till färdig häst? Superfina! Tänkt att det snart är jul.. tiden springer iväg. Ha en bra vecka - kram E

    SvaraRadera
  7. Jag tycker om din fina julänglapollen.
    Jag har en i hemma.
    Tiina

    SvaraRadera
  8. Så fin! Här hemma blir det inte heller så mycket pynt - får välja med omsorg ist.

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  9. Är så fin! Jag har turen att äga en redan och snart är det dags att trä på den lilla julhalsduken ;-)

    Annelie

    SvaraRadera
  10. Din vita pålle är ljuvlig och jag håller med dig om julpyntet, det som är allra finast är stjärnor, ljus, mossa och annat grönt åsså lite silver förståss.
    Kram på dig/Ingela.

    SvaraRadera
  11. Våran jul kommer inte bli någon jul lik. Jag ska pynta huset i vitt, mossa, enris, vackra band och spetsar, och ljus så klart.
    Inga tomtar från domus hos oss!
    kram sara

    SvaraRadera
  12. Åh, så söt den är, julänglapållen!!
    Ha det bra!
    Sari

    SvaraRadera
  13. Jag köpte två änglapållar för ett par år sedan och jag har dem framme året runt. Jag älskar verkligen dessa fina pållar. Du är för himla duktig M. Kram fr Kicki i Ö-vik

    SvaraRadera