onsdag 15 december 2010

Sista chansen!

 
Hej!

Någon mer som har fullt upp nu innan jul, eller är det bara jag? :-) Igår inhandlades nästan alla julklappar, nu ska de bara slås in (bara och bara). Julkorten ska skickas iväg idag. Änglapållar ska tillverkas och packas. Och förhoppningsvis ska hallen bli något sånär färdig till jul då vi kommer fira här hemma! Plus lite julbak och gottebak så kan man nog säga att dagarna är fullbokade fram till julafton! Men då mina vänner ska jag ta jullov har jag tänkt och bara vara med familjen de sista dagarna av min föräldraledighet. I januari väntar nya äventyr...


Imorgon är sista dagen för att beställa en Änglapålle! Så passa på, sedan tar jag ledigt och inte emot fler beställningar på ett tag! För mer information, klicka här!

Kram M

7 kommentarer:

  1. Hej!
    Det äör väl skönt att ha alla julklappar färdiga..
    Jag tror att många är stressade nu även på jobb.
    Ocg jag kan också vara det fast jag är mammaledig.
    Jag måste också ta och julhandla men jaf flyttar det bara frammåt.
    Mer julbak blir det idag..
    Min vän kommer hit och då ska vi baaka. Det brukar en hel del bakat när vi gör det tillsammans..
    Ha en bra dag1
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det gör du rätt i! Ledighet alltså :)
    God jul/sanna

    SvaraRadera
  3. Här hemma är vi också färdiga med julklapparna. :-)
    Och nu är granen pyntad, med vita och svarta stora julgranskulor :

    http://pernillawahlgren.se/bloggar/jennys-matblogg

    Ha en riktigt trevlig Onsdag. :-)

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Jättefina pållar!
    Det är alltid lika trevligt att besöka din blogg!
    Visst är det skönt att vara klar med julklappsinköpen, jag har bara ett par småsaker kvar!
    Ha en fin jul!
    Marie

    SvaraRadera
  5. Ville bara titta förbi o lämna en vinterkram! Kram petra

    SvaraRadera
  6. Vilken fin blogg och va duktiga du e pa att fina til det! Jag sa just till min man att alla ar sa himla duktiga och julpysslar, bakar, gor godis, fixar och donar och jag gor inget alls... gills det om man pysslar med en liten bebis pa nagra veckor mest hela dagarna? God helg! towe.

    SvaraRadera