onsdag 6 juli 2011

Lite kök



Godmorgon vänner!

Hoppas att ni har sovit gott!

Jag passade på att ta några fler bilder på vårt kök när jag fotade för tävlingen, det är sig rätt likt, lite somrigare bara! En gammal trasmatta från vårt uthus ligger på golvet, vi har mängder av fina trasmattor där kvar efter vår släkting. Massor av pelargoner pryder fönsterbänkarna, den vita rosenknoppen är definitivt min favorit! Samt lite somriga textilier. Jag kommer alltid tillbaka till blått, gillar verkligen den färgen även om jag gillar rött som sommarfärg!

Ha en fin onsdag vänner! Och tack för att ni röstar på vårt hem här!

Kram M

12 kommentarer:

  1. God.Morgon!

    Gillar ditt kök!
    Lycka till med tävlingen med mitt röst.med...

    Jag borde också.ta lite helhetabilder !

    Ha en fin Onsdag!

    Kramar sirpa

    SvaraRadera
  2. Vakkert vakkert kjøkken! Vi har kjøpt hus og nytt kjøkken, mye minner om dette. Takk for inspirasjon:))) skal følge med videre.

    Ha en fin dag!

    Klem Marianne

    SvaraRadera
  3. Har stemt på deg!! Du har et veldig sjarmerende hjem, så det var lett å gi deg en stemme;) Lykke til i avstemmingen ;)

    SvaraRadera
  4. Jag har röstat!! Såklart ;)

    Köket är så fint mimmi!
    Ledig ngn dag nästa vecka?

    KRAM!

    SvaraRadera
  5. Ditt kök är verkligen jätte fint :D gillar extra mycket din fina kyl ! En sån skulle man haft ;P kram

    SvaraRadera
  6. Vilket fint kök ni har! Kylskåpet är riktigt retro!!!

    SvaraRadera
  7. Va skummt att det inte funkar? Jag har iof försökt kommentera på en bekants blogg som oxå har blogger, kanske är nått knas? Det har ju krånglat med en massa inlägg för en del oxå!

    Onsdag passar oss fint, ska vi komma till er eller ni hit?
    Efter lunch kanske?

    Kram!

    SvaraRadera
  8. Vilket underbart vackert kök ni har! Jättefina bilder!

    Kram Daniela

    SvaraRadera
  9. Ditt kök är en fräsch dröm rent ut sagt!!
    Kramar Madeleine

    SvaraRadera
  10. Så nydelig kjøkken! Kan jeg spørre hvor du har kjøpt de lekre kjøkkenlampene? Klem fra Lena

    SvaraRadera