torsdag 17 maj 2012

Bärbuskar

Hej på er!

Härliga vår! Dagen har till största delen spenderats ute. Min man har fått något slags dille på vinbärsbuskar, den röda varianten. Och just nu stoltsera hela fyra stooora buskar på övre delen av vår gård. Jag som hade fullt sjå med att safta bären av en buske. På min önskelista stod en svart och en vit buske men ibland blir saker inte riktigt som man planerat :)


Min man i action överst i bild, i fart med att ge buskarna lite omvårdnad!


Vackra sommarblommor som jag fått av snälla mamma.



Imorgon fortsätter arbetet ute, det oändliga, jag ska måla tio pallkragar och en vända till tippen ska vi visst också hinna med.

Hoppas ni har en skön Kristi himmelsfärds!

Kram M

5 kommentarer:

  1. Så sant så sant, blir inte alltid som amn tänkt sig när det är fler inblandade ;). Men ni bor ju så vackert!! Ha en skön helg!! Kramar Madeleine

    SvaraRadera
  2. Hallå!
    Vad fint det blir! Så skoj med trädgårdspyssel! Här blir det inte mycket av den varan, då det mest blir och är byggkaos;-) Hoppas allt är bra!

    Många kramar!

    SvaraRadera
  3. Härligt att hålla på i trädgården :)
    Så söta blommor du har fått!

    Kram Jonna

    SvaraRadera
  4. Kan se det er alt for længe siden jeg har haft tid til at kigge forbi din blog.Wauu der sker da noget den kjole er jeg ret vil med den du viser i tidligere indlæg.Knus og forsat rigtig dejlig aften
    Else Fogt

    SvaraRadera
  5. Mmmmm... Varma röda vinbär med gräddglass! Mums!

    SvaraRadera