måndag 4 februari 2013

Ta da!

Vad roligt att ni gillar färgen lika mycket som jag! Vi är verkligen supernöjda och jag kan inte påstå att jag saknar den där avlutade nyansen längre! Nej detta känns fräscht och bryter av det vita fint! Ni som undrat om den vita väggfärgen, vi har obruten vit väggfärg från Flügger. Jag kommer defintivt att våga lite mer färg i vårt hem, det är verkligen superkul att måla med!





Igår ägnade jag flera timmar att vika och organisera i vårt nya skåp. Aldrig trodde jag att vi hade så mycket linne, detta har rymts i en smal liten garderob tidigare. Så skönt med mer yta och nu kan man ju faktiskt SE vad som finns!

Kram M

15 kommentarer:

  1. Så fint skåpet blev!! Mycket fint linne ni har!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Blev kanonfint!!!
    Såå läcker gråton.
    Nu blev jag sugen på att måla om mitt vitmålade linneskåp
    till denna färg ;)
    Kram Camilla...

    SvaraRadera
  3. Bello il tuo armadio e come è tanto ordinato, non come il mio da me!
    Baci
    Elli

    SvaraRadera
  4. Vilket fint skåp!! Och färgen var riktigt fin. Precis ett sådant skåp skulle jag behöva. Får nog gå på jakt så småningom.

    Kram Katarina

    SvaraRadera
  5. Åh så snyggt skåpet blev i den grå färgen!! Har själv ett gammalt avlutat skåp som jag funderat på att måla. Antingen svart eller grått. Vi får se :)

    SvaraRadera
  6. Så fint med grått, undrar vilken färgkod den grå färgen har? :)

    SvaraRadera
  7. Sikken et lækkert skab, det gad jeg godt at eje...

    Tillykke med det :-)

    Ha´en dejlig dag

    Knus Susi

    SvaraRadera
  8. Hej M. Fint fint fint fint fint fint!!!!!
    Ha en bra helg ;)
    /mia

    SvaraRadera
  9. Så rätt det blev!! Grått är flott! Och linne har ju en förmåga att inte bli använt om det inte syns. Ha en go söndagskväll! Kram!

    SvaraRadera
  10. Ordning och reda i skåpen är en fröjd, om du frågar mig :-)

    Ha det gott

    SvaraRadera
  11. I need to to thank you for this good read!! I definitely enjoyed
    every bit of it. I have you book-marked to check out new stuff you post…

    Have a look at my web page :: over the phone cash advance

    SvaraRadera
  12. Supersnyggt, jättefin grå nyans!! Vill också ha ett sånt!!

    SvaraRadera
  13. Hi, your house is so adorable...
    Have a nice weekend!~

    SvaraRadera
  14. The majority of the lotions don't genuinely have a constructed-in sun screen lotion, but that you ought to be skimping on your antiaging skin color remedy regimen. Rebuffing difficult under eye circles and attention adjustments on the skin--the two positive and negative alterations, that is certainly. Dremu-Airbrush Reviews A -wrinkle order lifecell under eye circles they may have difficulties camouflaging. [url=http://dongxingstonehk.com/Shownews.asp?id=61455]lifecell[/url] Junk knowledgeable skin damage due to them. Just like everybody else, they http://ysjw.sookin.cn/Shownews.asp?id=59413 triggering the look off facial lines to check much deeper.

    my website lifecell all in one

    SvaraRadera
  15. Locate an anti aging firming ointment with substances that
    can penetrate lifecell these key ingredients, visit my website at: [url=http://www.baoqi88.com/Shownews.asp?id=62846]life cell[/url] Functioning because of this
    premise, excellent work is built to find http://www.
    pinggu100.cn/Shownews.asp?id=311 very powerful
    thing!

    Feel free to surf to my page; lifecell cream

    SvaraRadera